vrijdag 4 mei 2012

wegkoers herselt

vorig weekend zijn we eens een koers op de baan gaan rijden. Eens benieuwd wat dat ging worden. Ik ben da ook niet zo gewoon in een groep te rijden en met zo'n snelheid.We moesten eerst proefjes rijden. Slalom rond kegeltjes dan nog 1rondje rond de kegels om zo de motor te volgen en een tijdrit te doen.Ik moest als eerste starten en toen ze aan het aftellen waren om te vertrekken veranderde ze het parcour en moest er niet meer zond het kegeltje gedraaid worden. Ik wist het niet dus ik draai er rond de andere waren nu op de hoogte gebracht en die draaide niet meer rond die kegel. In tijd is da wel een verschil.Ik was 15de van de 30



Dan de koers op de baan.Ik moest op de tweede rij vertrekken maar bleef goed me vooraan rijden.We moesten 4ronden doen. Het is wel heel anders dan met de MTB hier weet je niet wanneer ze gaan sprinten  voor de eindstreep.Met als gevolg dat ik iets te laat mee was vertrokken en opeen5de plaats over de meet kwam .Er had misschien iets meer ingezeten als ik er meer ervaring in had gehad.Maar ik was tevreden over mijn 5de plaats.

2 opmerkingen:

Luc zei

Supergoed gereden!!
Volgende wedstrijd een beetje beter
in de sprint en je kan zeker meedoen voor de overwinning.
Wij duimen alvast.
Je supporters Luc en Nancy

Reinilda zei

Je hebt een hele goede plaats gehaald
Ik duim voor volgende keer nog een betere plaats als je je best maar doet
Moeke