donderdag 22 maart 2012

MTB Thieusies






Vorig weekend naar de tweede manche van de kids trophy geweest in thieusies. Daar aangekomen konden we nog vlug het parcour wandelen voor het donker werd. Als ik wedstrijd moet rijden heb ik s'morgens graag spek met eieren.samen met papa eten we dan een hele pan. Dan het parcour verkennen met de fiets. Er zit één redelijk zware klim in daarna is het terug naar beneden . En dit vier maal. Ik zag het parcour wel zitten.dan begon de wedstrijd ik moest op de tweede rij vertrekken en dan zijn mijn starten meestal niet zo goed. Ik zat dan ook bij de eerste ronde op de 14de plaats. De tweede ronde had ik er al een paar ingehaald maar toen aanhet begin van de klim ging ineens mijn voet uit de klikpedaal. Er staken er natuurlijk weer voorbij. Dus weer in de aanval. Na een spannende wedstrijd toch uiteindelijk zesde geworden van de 35 deelnemers

2 opmerkingen:

Luc en Nancy zei

Proficiat Nick we hebben genoten van je wedstrijd, heel goed gereden.
Nu maar hopen dat je genezen bent tegen Pepingen. Wij duimen alvast.
Je supporters Luc en Nancy

juf.Greet zei

Knappe blog, Nick!
Ik ga regelmatig eens komen piepen wat er allemaal gebeurt op jouw blog!