dinsdag 3 april 2012

Pepingen




Twee weken geleden ben ik in Pepingen een wedstrijd gaan rijden van de kids challenge.Ik was de week daarvoor ziek geweest en eigenlijk nog niet klaar voor de wedstrijd.Ik wou daar toch gaan rijden omdat ik daar vorig jaar een tweede plaats behaald had.Ik had het beter niet gedaan want s'morgens bij het trainen ging het al niet te best.Moest veel hoesten en mijn benen waren nog moe. Ik had bij de start ook heel veel zenuwen daardoor had ik mijn start dan ook gemist. De start was op een baan en dan het grasveld in waar we dan moesten klimmen en dalen ik was 13de geworden van de ongeveer 42 rennertjes.Ik was wel een beetje ontgoocheld.We waren een nachtje langer gebleven met de caravan het was toch goei weer. Ik wou de grote jongens daar wel eens zien rijden .Daar kan ik nog wat van leren.

1 opmerking:

Luc zei

Volgende keer beter.
Je supporters Luc en Nancy