dinsdag 3 april 2012

Grez-Doiceau






Vorig weekend zijn we op het laatste moment nog naar  archennes/florval afgereden. We waren eigenlijk een paar weekentjes vrij maar de trainer zei ons dat dit parcour wel een technisch is dus was het geen slecht idee om daar te gaan rijden. Het telde dan ook niet mee voor een klassement. De papa had wel gezegd dat mijn hoest dan helemaal voorbij moest zijn.gelukkig was dat het geval. Daar aangekomen gingen we het parcour eens te voet wandelen. Het was inderdaad wel een moeilijk parcour.het was helemaal in het bos te doen met singeltraks,afdalingen,klimmen.Ik was helemaal weg van dit parcour. Toch was ik weer zenuwachtig.Ik denk dat da was omdat ik de week ervoor niet zo goed had gegaan.Ik mocht op de eerste rij vertrekken en mijn start was weer supper ik was als 4de weg. Door het moeilijk parcour heb ik een paar schakelfouten gemaakt en uiteindelijk de 8ste plaats behaald van de ongeveer 25 rennertjes.Volgende week ga ik op MTBkamp in Aarschot.Ik hoop dat het daar heel leuk gaat worden en ik er veel kan bijleren.Tot volgende keer

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Goed gereden. Blijven trainen.
Moeke

Luc zei

Supergoede start dan een paar foutjes maar een zeer goede laatste ronde proficiat!
En voor volgende week een superleuke stage.
Je supporters Luc en Nancy